Dagens ridpass

Red två hästar idag, kan börja att skriva första hästen.

Brisk:
Fick rida Brisk i 15 min idag. Malin hade ridit honom innan & han var sjukt seg! Fick nog träigsvärk efter åt hur mycket jag skänklade för att han är så seg. Gjorde lite slalom så han fortfarande var mjuk & inte stel. Efter åt fick han en jättestor kram ♥ Fin fjording det!

Malin & Brisk idag.

Fandango:
Red Fandango idag i en halvtimme. Han var fortfarande mjuk och fin. Skrittade av honom i blåbärspogrammet och hade han varit ledig hade jag kunnat ta honom men han är ju så fin dressyrhäst så nej :( Fast, Hilda är mi lilla dressyrponny, så fin! Riktig fin i volterna & småbusade vid vissa ställen. Han fick också en stor kram efter åt! :)

Fandango på utsläpp en morgon.

Vad tycker ni om när jag skriver ridpass? Ska jag skriva lite om tävlingar och tävlingar jag varit med på?

/ Julia

Våra kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Vilka härliga hästar :)



Kram

2011-03-31 @ 21:31:52
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera vårat inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0