Blogg.se dampar

Hejsan! :)
Imorse så vaknade jag runt klockan 09.30. Gick sen upp och åt frukost och kollade på en film som hette Far Cry. Den var riktigt bra, men lite för mycket action för mig. :p Efter filmen så satte jag mig här och skulle blogga, men då dampar blogg.se, så man inte kan logga in. Amanda berättade då för mig att hon och hennes kompis trodde att det var ett april-skämt, eftersom att det är 1 april idag. :) Så jag har suttit och väntat på att blogg.se skulle funka igen, vilket det gör nu! :D

Idag så ska jag vara med Jenny och sen så vet jag inte. :p Jag hoppas att vi hittar på något roligt, för annars kommer vi typ bara tråka ihjäl oss hela dagen.. Imorgon ska jag till stallet iallafall. :D Jag ska sköta Dillon och smörja m.m. :) Jag gjorde inte det förra lördagen, då jag red privatlektion på honom. :'c Ska vara supernoga, som alltid och sen ska jag mysa extra mycket med honom, för han var så duktig på privatlektionen! (y)

Jag har ju som sagt studiedag, vilket ni vet om ni läser bloggen. Jag tror inte att Julia har det, så jag måste hålla bloggen under uppdatering idag. Härligt! :D


Fotograf: Maja Lindberg.

/ Emilie


Våra kommentarer

Kommentera vårat inlägg här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0